Contact ons

 

Service en contact

Onze service is helemaal digitaal, omdat we je bij Winkeljuf.nl online snel en makkelijk kunnen helpen, is bellen of mailen meestal niet nodig. Stel je vraag via ons contactformulier wanneer je maar wilt. Kom je er niet uit? Vraag dan tijdens openingstijden via het contactformulier telefonisch contact met een medewerker. 

Wij proberen alle bestellingen binnen 3-4 dagen te versturen.
De track & trace code ontvang je per mail zodra de pakketdienst het pakket ontvangen heeft.

Wij vinden het vervelend dat je ontvangen product niet werkt zoals beschreven staat of dat het product defect is.

Daarom hanteren wij de standaard wettelijke garantie op alle producten die wij verkopen in onze webshop.

Neem contact op met onze klantenservice om jou de meest geschikte oplossing te bieden.

Wij streven ernaar om een zo goed mogelijke ervaring te bieden in onze webshop maar helaas komt het weleens voor dat de e-mails die wij geautomatiseerd versturen terechtkomen in de spam folder van uw email account.

U kunt ook de status van uw bestellingen terugvinden in uw eigen account onder het menu “Bestellingen”.

Kunt uw bestelling niet terugvinden nadat uw betaalt heeft, neem dan contact op met de klantenservice om het probleem op te lossen.

U heeft altijd recht op wettelijke garantie bij aanschaf van een product uit ons volledige assortiment.

Fabrikanten geven vaak 2 jaar garantie na aankoop en valt een reparatie onder de voorwaarden van de fabrieksgarantie en het defect is te verwijten aan het product zelf, dan worden geen kosten in rekening gebracht voor reparatie of vervanging.

Bent u niet tevreden over het gekochte product, dat vinden wij vervelend en helpen u graag verder.

Producten die zijn besteld bij MAX voordeel kunnen binnen 14 dagen geruild worden. Het product moet in originele verpakking, compleet, ongebruikt en met aankoopnota ingeleverd worden.

Sommige producten kunnen niet retour gestuurd of geruild worden:

• Softwarepakketten waarvan de verzegeling is ge- of verbroken.
• Inktcartridges en tonercassettes waarvan de verpakking is geopend.
• Ingewisselde of ingevulde vouchers en tegoedbonnen.
• Artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden (als deze producten geseald zijn en de seal is verbroken), zoals in-ear dopjes, stijl- en krultangen, tandenborstels, scheer-, of epileerapparaten.

Klantenservice

Wij helpen uw graag verder met al uw vragen over onze producten, bestellingen en garanties.

Neem gerust contact met ons op!

Vul ons contactformulier in en u ontvangt zo spoedig mogelijk een antwoord op uw vraag.






     

     


     

     

    Ons kantoor

    Solingenstraat 59
    7421 ZS Deventer
    KvK: 82421773

    (wij hebben geen showroom of winkel op deze locatie)